Warning: Use of undefined constant ‚of_absolute_relative_urls_enable_all’ - assumed '‚of_absolute_relative_urls_enable_all’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/themes/psp2/functions.php on line 19

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/hooks.php on line 259

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/themes/psp2/functions.php:1) in /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-includes/functions.php on line 6880

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/themes/psp2/functions.php:1) in /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/plugins/all-in-one-wp-security-and-firewall/classes/wp-security-utility.php on line 216

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce Niesamowita wycieczka do Warszawy - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce

Niesamowita wycieczka do Warszawy

,,Zwiedzanie, tropienie, odkrywanie…., co kryje się pod tymi hasłami? Oczywiście nasz wyjazd do Warszawy. 28 listopada z okazji zbliżających się Mikołajek nasze klasy II a i II b wybrały się na wycieczkę do stolicy. Ranek tego dnia okazał się mroźny, ale w miarę upływu czasu pogoda, a wraz z nią, nasze humory poprawiały się. Przyczyną naszych dobrych nastrojów był bogaty w niesamowite przeżycia program wycieczki. Rozpoczęliśmy od obejrzenia musicalu w Teatrze Palladium pt. ,,Calineczka”. Spektakl urzekł nas wyjątkową oprawą muzyczną i wizualną, wykorzystującą elementy tańca, pięknej scenografii, gry świateł, niesamowitych kostiumów, elementów kaskaderskich i tańca na szarfie. Dodatkowo nasze miejsca usytuowane były na balkonie teatru, skąd mieliśmy doskonały widok na scenę. Następnie zwiedziliśmy Stare Miasto. Pani przewodniczka opowiadała tak ciekawie, że wszyscy słuchaliśmy jej z zapartym tchem. Mogliśmy podziwiać tegoroczną choinkę na Placu Zamkowym, która zabłyśnie światełkami dopiero 1 grudnia. Podobał nam się też dzwon, spełniający życzenia, którego trzeba był obejść dokoła, trzymając na nim rękę. Obeszliśmy go wszyscy, łącznie z Paniami (każdy z nas ma jakieś marzenia…). Niesamowitym widokiem uraczyło nas miejsce, gdzie zbierają się zakochani i na znak swojej miłości zawieszają na ogrodzeniu kłódki ze swoimi imionami i różnymi wpisami. To było fascynujące. Może my kiedyś zawiesimy tam swoje kłódeczki? Aby nabrać sił do dalszego zwiedzania , posililiśmy się w restauracji Mc̕ Donald. Ostatnim punktem programu był pobyt w Muzeum Warszawy, gdzie odbyliśmy lekcję połączoną z warsztatami, zabawami, spacerami i odkryciami. Oglądaliśmy zatem wizerunki Syreny (symbolu Warszawy), poznawaliśmy związane z nią legendy i historie, poszukiwaliśmy tropów innych legend warszawskich – Legendy o Bazyliszku, Gryfie, Złotej Kaczce. Naprowadzani wskazówkami pani przewodnik odnaleźliśmy w piwnicy miejsce, gdzie kilka lat temu, podczas prac renowacyjnych odkryto skarb ( garnek wypełniony cennymi monetami). Dopełnieniem pobytu w muzeum było narysowanie postaci z wybranej legendy. Prace okazały się różnorodne i ciekawe. Do domów wróciliśmy w dobrych humorach, ponieważ na koniec wycieczki otrzymaliśmy jeszcze mikołajkowe upominki. Dziękujemy Mikołaju!!!

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/gminawarka/ftp/szkolanr2/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/class-fw-session.php on line 13